tak thu nk ckp pe lg....

Posted: Saturday, February 14, 2009 by Faris Hassani in

memang....memang.....sabar....faris hassani kau kna sabar......cam nie la sikap dirimu...takpe la...biar la...hati ini berlabuh...mungkin bosan telah menguasai hatimu..sdh hatiku.....namun takpe....ini yg kau buat...bkn keinginan diriku....tp dirimu...so..diriku mesti sabar....nyenye la lg...kuatkan lg ego...tp takpe la.....biar hati merasainya....mengikut perhatian diriku...diriku sje nmpk ksungguhan nye...rse sdeh la aku trlalu brsungguh..jrang laki gnie..prempuan je brsungguh dlm sesuatu hbngn..npe diriku mesti yg mendapat blasan gnie..sdangkan byk lelaki yg sebaliknya..lbh lyak menerima kdaan sbgnie..mungkin aku trlalu baik...mungkin aku trlalu menaruh harapan...mungkin aku terlalu sayang...mungkin aku terlalu serius...ish2....cam ne ekk?? memang bnar kata2 sahabatku aku trlalu positif...trlalu baik...trlalu setia...tak mcm lelaki lain...aku mengerti lelaki sikapnya...byk dh aku menjumpainya...tp.....tuhan...npe diriku yg menerima kdaan sebegnie..sdangkan....rmai lg yg layak menerimanya...yg sebaliknya..tp mungkin ini satu ujian...bg seseorang lelaki yg setia..n bkan lelaki rabbit..tp lelaki rabbit slalu mendapat..apa yg dihajati..tp tidak menghargainya....so...aku sedar diriku...mungkin lps ini kdaan akn brubah... sabar je la...thn....langit ada mendengar luahan hatiku..langit tidak berkata kata...n tak leh nk jwb apa yg aku luahkan...fham atau tdak...langit ttap langit...cinta ttap cinta....tp npe perkara nie berlaku kt aku....kat seorang lelaki yg begitu tulus dlm cinta....knape tak bg sje kdaan ini pd lelaki yg sebaliknya...bru mereka merasainya....tp diriku mesti menerimanya....sabar wahai is....wahai faris hassani.......